Politica de livrare
1. Modalitate plasare comenzi
- Selectezi produsele și le adaugi în coș.
- Vizualizezi coșul și apeși Finalizare comandă.
- Completezi cu atenție datele personale.
- Selectezi una dintre modalitățile de plată.
- Apeși Plasează comanda.
După finalizarea comenzii, veți primi un mesaj de informare pe adresa de e-mail specificată. Mesajul conține detaliile comenzii dumneavoastră și informații privind renunțarea la comandă.
În cazul în care nu primiți mesajul de comandă, vă rugăm să verificați zona de
Spam a căsuței dumneavoastră de email.
2. Modalități de plată
În momentul finalizării comenzii, aveți posibilitatea să selectați una dintre cele trei modalități de plată de mai jos:
Online, prin card bancar de debit și de credit
Plata online cu cardul este realizată folosind serviciile
Netopia, una dintre cele mai folosite platforme de plăți online din România. Vă garantăm astfel siguranța și confidențialitatea maximă a plăților dumneavoastră.
Cardurile acceptate: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
Important: Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacțiile cu cardul.
NIDOR CARE SRL nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dvs.
Plata prin transfer bancar
Se efectuează în baza facturii proforme emise de către
NIDOR CARE SRL. Factura va fi trimisă la adresa de e-mail menționată de dumneavoastră.
Vă rugăm să trimiteți confirmarea de plată pe e-mail la adresa
contact@nidorcare.ro, specificând numărul comenzii.
Ramburs (plata cash la livrare)
Valoarea comenzii se achită agentului firmei de curierat rapid în momentul în care primiți coletul.
Valoarea rambursului va fi cea comunicată dumneavoastră în momentul plasării comenzii și va corespunde cu suma menționată pe factura ce însoțește marfa (la momentul primirii acesteia sau ulterior prin e-mail).
3. Modalități de livrare
Comanda dumneavoastră va fi livrată folosind serviciile unei firme profesioniste de curierat rapid.
Termen de livrare:
- Comenzile sosite în zilele de luni-vineri până la ora 16:00 vor fi livrate în termen de minim 3 și maxim 5 zile lucrătoare, în funcție de destinația finală.
Tariful de transport este inclus în prețul final afișat pe pagina de produs. Livrarea se face până în fața blocului/casei.
4. Despre produse și servicii
Utilizatorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor sau serviciilor conexe se face pe
propria răspundere.
Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi ușor din punct de vedere coloristic de imaginile prezentate.
Politica legată de garanție
Conform
Legii 449/2003, produsele comercializate de
NIDOR CARE SRL prin intermediul site-ului
nidorcare.ro au un termen de garanție de:
- 24 de luni pentru persoane fizice.
- 12 luni pentru persoane juridice.
Fiecare produs care beneficiază de garanție va fi însoțit de un certificat de garanție, iar perioada de garanție începe cu data preluării produsului.
Important: Clienții au obligația de a păstra certificatul de garanție împreună cu factura. Fără acestea, dreptul la garanție se pierde.
Clientul trebuie să informeze în prealabil vânzătorul în cazul unor neconformități, după care produsele considerate defecte vor fi returnate de către client la adresa specificată în pagina
Contact, însoțite de factura originală și de certificatul de garanție.
Costurile de returnare vor fi suportate de către client.
Alte politici și documente utile